Для страхового випадку: 0-800-505-123;+38 (044) 371-17-17
Меню
Страховий
випадок

ПРАТ «Інноваційний страховий капітал»» компенсує матеріальні втрати наших клієнтів при настанні різних страхових подій.

  • Авомобіль
  • Майно
  • Здоров'я
  • Подорож

При настанні події, яка може бути кваліфікована, як страхова,  водію застрахованого автомобіля необхідно діяти наступним чином:

  • Вжити всіх можливих заходів щодо надання допомоги потерпілим та зменшення розміру збитків.
  • Негайно повідомити і викликати на місце події представників компетентних державних органів України (МВС, МНС, відомчих аварійних служб, пожежної охорони або інших (відповідно до характеру події)), а на території інших держав - відповідні органи цих країн.

Зателефонувати на гарячу лінію 0 800 505 123 та надати наступні дані:

  • відомості про ТЗ,
  • договір страхування,
  • місце та обставини події,
  • контактний телефон.
  • З'ясувати, записати та повідомити Страховику реєстраційні номери ТЗ, прізвища, адреси, телефони інших учасників події, назви страховиків та номери за полісами (договорами) страхування у відношенні транспортних засобів інших учасників події.

В подальшому просимо Вас неухильно дотримуватись рекомендацій та вказівок щодо подальших дій оператора сервісного центру.

Невиконання перелічених дій може призвести до відмови в виплаті страхового відшкодування.

Завантажити заяву

При настанні події, яка може бути кваліфікована, як страхова, власнику (користувачу) застрахованого майна необхідно діяти наступним чином:

  • Вжити всіх можливих заходів з порятунку і збереженню майна, усунення причин, що сприяють збільшенню шкоди.
  • Негайно повідомити і викликати на місце події представників компетентних державних органів України (МВС, МНС, відомчих аварійних служб, пожежної охорони або інших (відповідно до характеру події)).
  • Отримати документ, що підтверджує факт настання, час і обставини події, перелік пошкодженого і / або викраденого майна або акт за підписом головного інженера і печаткою РЕУ (ЖЕК) про причину аварії та винної сторони або довідку в Гідрометцентрі, що підтверджує погодні умови, що призвели до настання страхового випадку.
  • Негайно, але не пізніше 48 годин з моменту, коли Вам стало відомо про подію, будь-яким способом повідомити про подію в страхову компанію і уточнити свої подальші дії.

ВАЖЛИВО!
До прибуття представника страхової компанії не змінюйте картину події (необхідно зберегти майно, як пошкоджене, так і неушкоджене, в тому вигляді, в якому воно опинилося після події, що призвела до пошкодження), за винятком дій з порятунку людей і / або майна. Ремонт або оздоблювальні роботи можна проводити тільки з дозволу уповноваженого представника страхової компанії (за винятком випадків, коли затримка, пов'язана з відновленням майна, може привести до збільшення розміру збитків).

 

При настанні подій, що можуть загрожувати здоров’ю застрахованої особи необхідно діяти наступним чином:

  • Негайно звернутися до медичного закладу за медичною допомогою і документально зафіксувати факт такого звернення.
  • Сповістити Страховика про настання події (зазначену дію може виконати  члени родини застрахованої особи), як тільки це стане можливим, та узгодити порядок, об’єм та місце надання медичної допомоги.

В інших випадках, звернутися до диспетчерської служби Страховика та узгодити порядок об’єм та місце надання медичної допомоги.

Завантажити заяву

При настанні страхового випадку Застрахованій особі або її довіреній особі необхідно діяти наступним чином:

  1. Зателефонувати до цілодобової служби медичного супроводу для туристів, застрахованих в «Інноваційному страховому капіталі».
    Телефони цієї служби - медичного асистансу - вказані на вкладиші до Вашого страхового туристичного полісу.
  2. Повідомити оператору про свій випадок. Узгодити всі свої подальші дії щодо одержання невідкладної медичної або іншої допомоги з медичним асистансом.
    Повідомити асистансу:
    • прізвище та ім'я Застрахованої особи
    • назва страхової компанії і програми страхування
    • номер, серію і термін дії Вашого страхового поліса
    • місце виїзду і контактний телефон
  3. 3. Діяти відповідно до рекомендацій медичного асистансу.

ВАЖЛИВО!

Вартість медичних та інших послуг, не узгоджених асистансом, може бути не компенсована!

×
Замовити поліс
Якщо Ви хочете, що б з Вами зв’язався наш фахівець, напишіть, будь ласка, своє ім’я та номер телефону.
Неверный ввод
Неверный ввод
Неверный ввод
Неверный ввод
×
Страховий випадок
Якщо Ви хочете, що б з Вами зв’язався наш фахівець, напишіть, будь ласка, своє ім’я та номер телефону.
Неверный ввод
Неверный ввод
Неверный ввод
Неверный ввод