Для страхового випадку: 0-800-505-123;+38 (044) 371-17-17
Меню
Мобизахист

Мобизахист це захист Вашої електроніки від найбільш поширених ризиків. Більше не потрібно хвилюватися щодо вартості ремонту Ваших улюблених гаджетів, ці турботи ми беремо на себе.

ПРОГРАМА СТРАХУВАННЯ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА ТАКІ РИЗИКИ:

  • Гарантійні поломки
  • Механічні пошкодження
  • Пошкодження водою
  • Крадіжка
  • Пошкодження програмного забезпечення

Оформити таку страховку Ви зможете, якщо придбаєте пристрій в мережі магазинів партнерів нашої компанії.

Дана програма страхування актуальна як для домашніх гаджетів, так і для офісної техніки, тому придбати її можуть не тільки фізичні особи, вона доступна і для корпоративних клієнтів.

 

Ми приймаємо на страхування:

  • Смартфони, мобільні телефони, планшети;
  • Комп’ютери та їх компоненти, ноутбуки, монітори, проектори, миші та клавіатури;
  • Принтери, ксерокси, мережеве обладнання, моноблоки;
  • Кухонна техніка, та техніка для прибирання;
  • Аудіо, відеотехніка та ігрові консолі;
  • Багато іншого, за умови, що вартість покупки перевищує 300 грн.
Маєте бажання захистити покупки Ваших клієнтів? Ми пропонуємо нашим партнерам найкращі умови співпраці. Зв’яжіться з нами по телефону +38 (044) 371-17-17, або через електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Вже оформили договір страхування та настала страхова подія?

Перейдіть до порталу страхової компанії та оформіть страхову подію.

Що робити у випадку страхової події?

Завантажте та заповніть Заяву про страхову подію. Умови договору страхування (оферта з загальними умовами). Заява про настання страхової події та отримання відшкодування.

 

УВІЙТИ ДО СИСТЕМИ

 

Програми страхування

 

Програма А – повний захист техніки

  • Механічне пошкодження, розбиття
  • Пошкодження водою
  • Гарантійна поломка
  • Крадіжка/розбій

 

Програма Б – спрощена програма

  • Механічне пошкодження, розбиття
  • Пошкодження водою
  • Гарантійна поломка

 

 

 

Що потрібно робити у випадку страхової події: 

Якщо у Вас виникли складності чи додаткові питання щодо умов договору, зверніться до страхової компанії за номером 0-800-505-123

 

Які дії необхідно виконати для отримання виплати:

  1. Поводьтесь з застрахованою технікою обережно та намагайтесь запобігти пошкодженню чи викраденню техніки. Необережне та недбале поводження може стати причиною для відмови у виплаті.
  2. Терміново повідомте про настання страхової події страхову компанію та компетентні органи (у випадку крадіжки). Термін подачі повідомлення в компетентні органи не може бути більшим ніж 2 дні з моменту, коли стало відомо про страхову подію.
  3. Намагайтеся зберегти пошкоджену застраховану техніку для огляду страховою компанією та по можливості зафіксуйте час, місце та обставини страхової події.
  4. Подайте письмове повідомлення (або у електронному вигляді) у страхову компанію з описом обставин події та надайте страховій компанії можливість провести огляд пошкодженого майна. Скористайтесь Заявою про настання страхової події.

 

Як подати документи для виплати відшкодування:

 

------- ВАРІАНТ 1 -------

  1. Заповніть Заяву та сфотографуйте.
  2. Зробіть фото пошкодженої техніки. Обов’язково сфотографуйте заводський номер та чек на покупку.
  3. Зробіть копії паспорта та ідентифікаційного коду.
  4. Надішліть фото на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

-------  ВАРІАНТ 2 -------
  1. Зверніться в магазин/мережу магазинів у якому було придбано техніку та страховий договорі.
  2. Опишіть обставини події уповноваженому представникові магазину.
  3. Обов’язково візьміть з собою пошкоджену техніку, гарантію, чек, паспорт на ІНН.

 

-------  ВАРІАНТ 3 -------
  1. Перейдіть за посиланням та зареєструйте кабінет клієнта страхової компанії.
  2. Дотримуючись інструкцій опишіть обставини страхової події, виберіть необхідні параметри та завантажте документи.

 

 

 

 

Про подальший статус Вашої страхової справи ви можете дізнатись у продавця магазину, менеджера по виплатам страхової компанії або в особистому кабінеті клієнта. Будемо Вам вдячні, якщо уважно прочитаєте умови договору та інструкції. Це збереже Ваш час та допоможе
×
Замовити поліс
Якщо Ви хочете, що б з Вами зв’язався наш фахівець, напишіть, будь ласка, своє ім’я та номер телефону.
Неверный ввод
Неверный ввод
Неверный ввод
Неверный ввод
×
Страховий випадок
Якщо Ви хочете, що б з Вами зв’язався наш фахівець, напишіть, будь ласка, своє ім’я та номер телефону.
Неверный ввод
Неверный ввод
Неверный ввод
Неверный ввод