Що робити при настанні страхової події?
При настанні події, яка може бути кваліфікована, як страхова, водію застрахованого автомобіля необхідно діяти наступним чином:
- вжити всіх можливих заходів щодо надання допомоги потерпілим та зменшення розміру збитків
- негайно повідомити і викликати на місце події представників компетентних державних органів України (МВС, МНС, відомчих аварійних служб, пожежної охорони або інших (відповідно до характеру події)), а на території інших держав - відповідні органи цих країн
Зателефонувати на гарячу лінію 0 800 505 123 та надати наступні дані:
- відомості про ТЗ
- договір страхування
- місце та обставини події
- контактний телефон
- з'ясувати, записати та повідомити страховику реєстраційні номери ТЗ, прізвища, адреси, телефони інших учасників події, назви страховиків та номери за полісами (договорами) страхування у відношенні транспортних засобів інших учасників події.
В подальшому просимо Вас неухильно дотримуватись рекомендацій та вказівок щодо подальших дій оператора сервісного центру.
Невиконання перелічених дій може призвести до відмови в виплаті страхового відшкодування.